tak suka buleh stop. maaf ya

11 June 2011

PLKN Kem Tasoh -part1-

bismillah .

camne aku nak mula ya ? baiklah aku ni pernah jalani Latihan Khidmat Negara . siri 5 taun 2008 . masa aku form 5 , memang aku berharap gak lah nak pergi PLKN neh . masa aku cek dekat sms , aku dapat . punya lah gumbira . tapi masa tu taktau lagi dapat kat mana .

satu hari dapat surat . aku kena dekat Kem Tasoh , Perlis . pergh kemain aku happy ! sebab aku tak pernah pergi negeri Perlis tuh .

kat sana , aku tak de kenal sesape pun . menggunakan kemahiran yang ada , aku cuba buat kawan dengan kawan2 yang baru aku kenal . alhamdulillah . wanita pertama yang aku kenal adalah Wan Zainab . orangnya gila-gila lebih sikit dari aku .

ini muka manyak sengal .
okelah , ceta pasal PLKN ni lain kali lah .

lani aku nak ceta pasal reunion . sebenarnya , beberapa hari yang lepas aku ada termimpikan pasal PLKN . termimpi kisah centa pulak tuh !! *gatal* .

then semalam kawan aku tadi Wan Zainab a.k.a Za add aku dalam pesbuk kem tasoh . WAHHH !! dapat jumpa ramai kawan lama ouh . mungkin itu petanda mimpi aku ? mungkin ?

pastu aku baca je wallpost dalam tuh . ooh , nak buat reunion dekat Bukit Jalil . insyaALLAH aku cuba hadirkan diri . tapi masalahnya aku dalam muskil . dengar kabo , bukan dengar tapi nampak dengan mata sebab alam maya katanya ditunda pulak dari 3Julai hingga tarikh yang bakal ditetapkan nanti . tak caya ? meh aku taruk printscreen .



aku dah tak tahu nak percaya yang mana satu ?????

kbai

No comments: