tak suka buleh stop. maaf ya

21 October 2011

lemah dan kuat

bismillah .

semalam ada perjumpaan bagi semua . kohort Pemulihan Bahasa Melayu . maksudnya semua junior dan senior dalam major Pemulihan berkumpul dalam dewan kuliah . anjuran Datin Rasyidah . tujuannya untuk menyatukan kami .

so senior buatlah beberapa aktiviti . sedikit malangnya junior ambilan 2011 ada yang tak hadirkan diri . sebab ape aku taktau . salah satunya mentor mentee . aku dapat senior Kak Nas . orang Kelantan and nice 'kakak' .

sebelum berakhir kami main game personaliti . sepotong kertas dibahagi kepada dua bahagian . satu untuk kelemahan dan satu lagi untuk kekuatan . tak paham ape aku taip ? memang aku fail lah . tengok gambar jom .


Kekuatan :
-berani
-yakin
-berdikari
-rajin buat ABM (alat bantu mengajar)
-kreatif
-berani mati punya orang (ni aku tau Aleng yang tulis)

Kelemahan :
-makan banyak
-suka merapu
-berjimat sangat
-kuat dengar lagu
-banyak cakap
-couple (jadahnye jadi kaitan ?)
-ngada2

sempat laa aku snap before bahagian kelemahan dikoyakkan dan dibuang manakala bahagian kekuatan disimpan dalam balang dan bakal disimpan dalam bilik Pemulihan .

sekian .

No comments: