tak suka buleh stop. maaf ya

31 October 2011

the ring, thanx sayang !

bismillah .

cerita ni sepatutnye semalam lagi aku update . tapi dah terlanjur tertido , bangun pagi esoknya busy tolong orang pindah rumah . so ari ni aku nak cerita lah .

malam sabtu lepas aku ngan bff aku , Thiba ngan myBuBu kua tengok midnite movie dekat Times Square . nak tengok movie "Ape Tengok-tengok" . sekali cerita tu takde orang tengok langsung ! so kakak GSC tu kata movie ni akan dikenselkan . pastu myBuBu call , cari aku tak jumpa . aku pulak tengah kalut nak tengok senarai cerita malam tu .

marah beno BuBu tak ingat jalan dalam Times Square . haihh mase ni laa dia nak marah2 . pastu aku cari dia . masih bengkek lagi nii . sekali , "nah" . terus dia bagi kotak hadiah kecik tetengah bengkek dalam Times Square yang kosong pada pukul 12.00 am . hahahaha . terus hilang rasa bengkek .

ototo . dapat cincin emas 750 . so sweet lah BuBu ni .


sebenarnya , cincin ni dia kasi aku sebab ari tu aku dah hilangkan cincin yang Bonda kasi . tak sengaja :( . tengah pakai losyen dalam kete , pastu nak g beli air terus lupa dah nak pakai balik . nasib baik Bonda tak marah sangat . risau juge !

anyway , terima kasih Abang sebab hadiahkan cincin emas ni untuk Sayang . hik3 . yeah i do love you .

No comments: