tak suka buleh stop. maaf ya

25 August 2010

dia puteraku .

aku mahu , puteraku itu , di matanya ada wajahku , di hatinya ada namaku , di jiwanya ada cinta hanya untukku . . .

tiada menerima madu daripada rama-rama yang menawan , melainkan hanya aku , lebah hodoh serba kekurangan . . .

aku , umpama ratu , satu-satunya yang bertakhta di hantinya . . .

akulah yang tiada gantinya , jika satu hari aku pergi menjauh darinya . . .

tiada ku meminta emas permata yang mengaburi mata . . .

itu semua tidak bisa menindas kepercayaan , kejujuran dan kesetiaan yang telah ku hamparkan . . .

kerna dia , puteraku , begitulah ku rasa padanya . . .

dia arjunaku . . .

tiada ku mahu dia berpaling tadah dariku , melainkan pergilah menjauh dariku , hingga tiada lagi ku lihat kelibatnya . . .

suara , dengarkan aku , apa ku mahu . . .

No comments: