tak suka buleh stop. maaf ya

06 August 2010

ya ALLAH , selamatkan dia

hari ni aku mendapat khabar berita bahawa chenta hati ku suspek denggi . aduhai . risaunye aku . tapi masalah besar sekarang aku sibuk ! tension nye aku . aku nak g melawat si dia . aku sangat risau . sekarang dia ade dekat hospital tawakal , kL . petang ni aku ade tournement boling . aduh penting jugak sebab ni amek markah . balik pulak petang . kalau balik pukul 6 mungkin aku sempat jenguk dia sekejap . hari sabtu aku ade kelas . hari ahad pula aku ade pertandingan pantun . hari isnin ade BIG (bina insan guru) and aku kene reka senam tari yang sesuai . aduhai ! sibuknye . sekarang aku kena rancang betul-betul supaya masa berjalan seiring dengan duit dan kesibukkanku . minta-minta lah aku sempat menemuinya . risaunya aku .

No comments: