tak suka buleh stop. maaf ya

29 August 2010

1ST DAY SBE AT SK SRI NETING , KELANTAN

huu ~ ari petama-tama dah sampai lewat , gara-gara tertido lepas sahur . ngek tul . subuh tah kemana , baju kurung tak iron lagi . wdhjfk tol lah . tu laa malam tadi dok "nantilah prepare , nantilah prepare " . HAMBIK KAU NANTI ! da lewat padan muke aku .

aku masuk dalam sekolah dengan penuh tawadduk *cis xleh blah . tengok-tengok diorg dah berhimpun cis malu aku . then ade guru pompuan gamit aku dok kt depan perhimpunan . maluu sioott .

habes perhimpunan aku salam cium tangan ngan chegu-chegu pompuan kat tapak perhimpunan tuh . sume tanye , cikgu ganti ke , ros ke . aku dengan sopan santunye cakap " tak , saya pbs je *sume blurr* pengalaman berasaskan sekolah 1 minggu . then sume "ooo" . huhuhu . buat sorang-sorang kene laa pandai bawak diri . after that aku greet puan guru besar , mitak maaf sebab lewat then naik pejabat kumpul maklumat sekolah . alhamdulillah aku dah ade pengalaman mase 1stSBE dlu . so takde laa kekok sangat . after that aku terus cao gi bilik pemulihan . aku lepak situ *dengan keadaan sangat boring dan ngantuk* dari pagi sampai laa balik sekolah . chegu pemulihan situ , kak da ajak aku gi bilik guru . tapi aku segannn . lagipun esaimen sem ni berfokuskan major aku iaitu pemulihan bahasa Melayu so aku leh laa wat alasan lepaks situ . *sumpah esok kene bawak laptop* .

esok aku kene setat buat keje dah . after this kene cari printer and print soalan . hope sempat buat laaaaaaa ~ esuk nak g sekolah naik kete boleh tak ??? urrmmm .

No comments: