tak suka buleh stop. maaf ya

18 September 2010

hari ni di hostel .

ohoh . buka mata tengok2 bilik aku .
yelah dah semalam aku naik bus balik kL .
semalam sampai agak lewat , 10 jam perjalanan .
maka aku sampai kul 7 kat sini .
then tunggu chenta hati datang amek , lewat 30minit sebab jem .
pastu gi hostel letak bagasi aku and amek kawan sebab dia nak mitak tolong .
lepas selesai urusan dia dalam kul 10 cam uh , kami g anta kawan tu balik maktab .
sebab mase tu dia takmau balik lewat .
pastu aku terus ke agenda aku jumpa kak julie dekat setapak .
kak julie ni kawan aku mase kecik , dia ni cucu kepada pengasuh aku .
mulanya nak tido rumah dia , tapi tak jadi sebab thiba dah ade kat maktab .
so baik je aku tido maktab .
pastu jumpa , makan , dahla aku baru merasa nasik malam tu .
mase tu dah kul 11 .
tetibe kawan chenta hati aku ade kt sane .
almaklumlah dia dulu duk sini , dah 20 tahun duk sini .
dah makan2 suma , aku dah kenyang , kami balik . lepas anta kak julie .
mase tu dah pukul hampir 12 kot .
pintu pak gad kunci .
dia tanya aku kenapa lewat .
aku cakap pegi makan *hello aku memang pegi makan lah !*
after that aku tanya , kene tulis name lam buku ke , sebab aku dah lewatkan .
dia tanya aku balik ade tulis mase kua .
aku jawap tak sebab baru balik dari kampung .
aku tengok dia tak cakap pape *atau maybe dia nak sambung lag* , aku terus blah ar .
xde pasai aku nak dok situ lelama .
aku dah gile ngantuk macam ulo dah kenyang .
haha yang penting dah terubat rindu aku dekat chenta hati .
thanx sayang !

No comments: