tak suka buleh stop. maaf ya

27 November 2010

besties at SMK Tumpat . luv ya ! :)

bismillahirrahmanirrahim ~ assalamualaikum . hoho di petang yang dingin >sebab gelombang banjir kedua< aku rase bersemangat nak buat entry khas pasal sahabat-sahabat rakan seperjuangan yang sesama berjuang tuk SPM .

dalam sibuk menimba ilmu , sahabat-sahabat inilah yang membuat hidup bertambah ceria . akan ku cerita kan satu persatu . diorang ni happy go lucky . ada jugak sahabat yang same2 ponteng , same2 makan meesup . (korg ingat lagi tak ! ) same2 rempit ke tempat tuisyen kat Kota Baharu , bermalam di rumah aku . hehe .

sebelum aku berada di sini , aku telah bersekolah di SMK Zainab 1 di Kota Baharu . lantaran result PMR aku hanya 3A , aku memutuskan untuk keluar dari sekolah ini dan bersekolah di kampung . tak payah nak dok asrama lagi .


1) NURUL FARHANI (hunny, honey, hani)



aku selalu panggil dia honey . kami same-same budak baru kat SMKT . dia dulu dari SMK Ahmad Maher . member yang agak gila2 . bab2 mengarut bagi kat dia . wekk :P sekarang ade kat Uitm Machang , tempat aku dulu . tapi sebelum tu dia masuk matrik . so tak sempat mau ketemu .

2) NURAIN (ain)



ni pon sama kes ngan aku . budak baru . dia dari sekolah MPKB . apeh ? korang taktahu ape MPKB ? MPKB tu sekolah Maahad Muhammadi Perempuan Kota Baharu . dia ni cool je . and budak paling pandai dalam kelas aku . tapi dia jenis rilex . dia kawan je ngan sume orang . tak macam sesetengah orang kalo dah pandai memilih kawan . love yu lah ! sekarang ade kat UPSI . hoho . gud2 . nanti leh ganti cikgu2 kat SMKT yep .

3) SITI NORDIYANA (yana, mc'na)



ini budak same jugak laa ngan kes aku . sekolah dia dulu hampir sama dengan sekolah si Ain tapi lain sikit . dia dari MP3 , iaitu Maahad Muhammadi Perempuan Pasir Pekan . sekarang berada di Kolej Kejururawatan kat Terengganu . dah nak habes kot . japg jadi le Nurse Yana . pergh . kekekek .

4) TUAN NURUL HIDAYAH (nurul, nuyu, yu)




hahahah . ramai yang sama kes macam aku neh . Nurul ni pon sama . dulu sekolah kat SMK Geting . dekat je ngan SMKT . dia macam Yana , sekarang ade kat Kolej Kejururawatan kat Kedah tak silap . pon nak habes gak . aku tuggu depa2 ni belanje aku je . gagaga .

5) NOR HAFIZAH (pijah)




ni lah otai . taiko . haha sume kasi kat dia lah . dia penduduk tetap kat SMKT tuh . memang asal kat situ . dia ni jenis rileks . perangai gile2 dan happy go lucky . kekeke . sekarang ade kat Uitm Machang . dulu sebelom aku ke IPG , aku dok ngn dia kat Uitm lah . kos sama . kolej kediaman sama . sama-sama orientasi . dem aku benci orientasi kat sana . hahah . rasanya ni dah last sem diorang kot . aku pon tak tahu sangat .

6) SITI KHUZAIFAH (jpah)


sama cam Pijah tu . penduduk asal kat SMKT . sekarang pon ade kat Uitm Machang tapi lain kos . kami sama2 masuk lah ngn Pijah . seronok kalo jenjalan kat pantai ngan dia neh . gile2 jugak . aku suke kalo buat keje jahat ngan dia . haha !

7) NOR ATIYAH (tiyah)



tiyahhhh ! Mak aku paling ingat dia ni . yang lain Mak aku ingat jugak tapi yang ni paling ingat sebab dia pandai masak . nasik goreng yang dia masak tu Mak aku cakap sedap . aritu dia masak ngan sapa eh ? ngan Jpah ye . kui2 . sekarang ni tak silap aku dia ade kat Uitm Terengganu . part mana aku dah lupe . sowii ~ kekeke

8) JULEANA (mc'jue)



pergh ni sahabat aku yang paling vogue . sekarang study kat sebuah Kolej kat Pahang . aku tak ingat/taktau nama Kolej dia . haha korang jangan tengok pada paras rupa . dia ni baik sangat walaupon perangai gila2 . aku suka cakap merapu ngan dia . haha mcjue2 .

9) HABIBAH HANIM (bibah)


bibah ... aku kenal dia sebab dulu mase aku form4 aku masuk asrama kejap . sebab Mak aku outstation . kami satu dorm dan dia budak kelas sebelah aku . kami same je aliran . dia penduduk asal SMKT . seronok kawan ngan dia ni . gila-gila . haha . sekarang ada kat UIA . amek ape aku taktahu lah . kekeke .

10) NOR RUZIANA ISMI (ismiey)


hehe ismiey . same lah macam Bibah . kenal sebab kami satu dorm mase kat asrama dulu . sekelas ngan Bibah . suka kawan . dia happy . sekarang Uitm kat mana aku dah lupa laa . hehe .


p/s : sampai sekarang aku masih kawan ngan diorg2 ni . walaupon masing2 dah jauh , dah sambung study tempat berlainan , dah ade bff baru , tapi kawan lama tak lupa . diorang leh terima aku . terima kasih sahabat ! susah nak cari sahabat macam korang !

No comments: