tak suka buleh stop. maaf ya

01 November 2010

bola dan exam

wah3 ~ tak sia-sia aku pegi tengok bola dekat Stadium Bukit Jalil , Liga Piala Malaysia -Kelantan vs Negeri Sembilan- . walaupun bakal menghadapi final exam ari selasa , tapi semangat Kelantan punye pasal aku pegi jugak . tu pun sebab makcik aku , Suti , ajak aku pegi . dia yang sponsor . *thanx a lot Sutie!* . that's was my first time aku pegi stadium . lepas tu aku beli selendang ngan pakai kat kepala macam ninja tuhh .


wahh ~ aku sangat teruja . 4/5 jumlah kerusi stadium dikonker oleh penyokong dari Kelantan . semangat ouhh ~


amek kau . yang depan aku tu just penyokong Negeri Sembilan .

tapi , satu je yang buat aku terkilan dengan penyokong Kelantan . bila emosi baling botol dan mercun . bukan aku tak suka , tapi aku takut . nasib baik aku dok kat ats sekali . kesian orang kat bawah sana kena botol . kalau nak sumpah seranah , aku tak kesah sebab perkataan tak mencederakan tubuh badan orang lain . dosa tau . aniaya orang . aku pon ade gak maki hamun . biasa la . tapi kalu baling botol , harap jangan lah buat . kesian ouh . yang mercun tuh , fuhh kalu terbakar orang bawah camano ?

tu je lah yang aku terkilan . bab2 lain , ni halll ~ aku tabik spring sebab semangat kita orang Kelantan menebal . barulah betul perpaduan hidup . dan MENANG !! wauuu suke gileee ! sakit tekak aku bersorak . dan bersyukur ke hadrat ILLAHI atas kemenangan pasukan Kelantan .



yang paling best tu pertama kali aku masuk stadium , masuk stadium tengok bola , masuk stadium tengok bola dengan yang tercinta , masuk stadium tengok bola orang sponser . amek kau perkaitan dia . huhu sangat2 terima kasih dekat Sutie .

okeh dah habes cerita pasal bola , now cerita pasal exam pulak . aku punye tarikh keramat - 2, 10, 11, 15 ari bulan November . aduhh . aku dah study cukup-cukup , esok-esok serah pada takdir ALLAH je . moga-moga dengan izin-Nya aku dapat jawab semua soalan dengan jayanya ~ aminn .

dah cukup . sambung study lak ....

No comments: