tak suka buleh stop. maaf ya

14 December 2011

tugasan cuti sekolah !

bismillah .

hoho nampaknya cuti sem akhir tahun aku ni memang dipenuhi dengan aktiviti berpaedah ! aku dapat satu job dari makcik aku untuk ajar anak-anak dia Matematik . yang utama si Kakak yang lemah sangat , exam dapat markah 4/100 . memang kesian sangat . okeylah takdelah aku bosan duk rumah cuti2 kan .

so , lepas aku pegi Kedah aritu sebab ade program  , aku balik dok rumah terus . dalam 3 , 4 hari macam tu aku terus gerak pergi rumah makcik aku dekat negeri 9 , aku datang ngan sepupu aku lagi sorang untuk ajar si Eka .

masa aku buat entry ni rasanya ni dah minggu ketiga . insyaALLAH 20haribulan nanti aku baliklah . balik untuk memalaskan diri dekat rumah . ke~ke~ke~ .

masa dok sini fuh asik full je perut . rumah makcik aku ni memang penuh dengan makanan ! memang buncit je perut aku . si sepupu aku yang lagi sorang tu berat badan dah bertambah .

adess takde idea lah . moh tengok gambow ~

operasi melukis

TADA !! hasilnya .
 sekian . kbai

No comments: