tak suka buleh stop. maaf ya

01 January 2014

Trip Kelas ke Universal Studio Singapore. (Part 3)

bismillah..

fuh, berdekad baru aku update pasal trip kelas aku pegi USS neh. hahah. kitorang plan laa nak g 30/10/2013 aritu. tapi bas akan amek kitorang pada pukul 2 pagi 30/10/2013.

yang menjadi masalahnya, pihak bas tak boleh amek kitorang dalam IPG sebab pak guard tak bagi masuk melainkan ade surat. aduduuu banyak plak songehnye kan. maka kami amek keputusan untuk keluar awal dalam pukul 10.30 dan lepak di MyMydin Kota Serimas. hohoho. sib baik ade surau dengan mamak 24jam. kalau tak, melolong laa kitorang. pape pun, Alhamdulillah bas sampai seperti yang dijanjikan, pukul 2 pagi. :)


tak aci muka aku takdek! hahah

ok bile dah ade dalam bas tu, ape lagi tidoq laa. kang pagi yang menyinari nanti nak g main benda pelik2 pulak kann. kami sampai dekat Tol ape ntah jap aku tanya pakcik Gugel.........ahh tak jumpa tak ingat nama. takpe nanti aku tau aku update je dekat sini haa.

dalam pukul 6.30 kami pun sampai lah di tol tersebut. dah sampai Johorlah yek. berenti kejap kat sini untuk rest, solat, breakfast, cuci muka atau mandi. aku tak mandi dah, sebab sebelum naik bas aku dah mandi. aku cuci muka, gosok gigi dan membuang je. hahaha. lepas tu, kami tunggu abang Farid. beliaulah penjual tiket kepada kami. ni fb dia : https://www.facebook.com/pakejuss in case korang nak pegi USS kan. kami pegi aritu ade harga promo. now taktaulah kena tanya abang tu tau!

then kami tunggu dan kami dapatlah tiket-tiket kami ni. iyeahuuu. gambar sikitt


okeyy,, muka eksaited !

ada lagi satu gambar kami amek ramai2. ntah pegi mana. takpe nanti kalau dah jumpa, aku update je kat sini. hik2.

then bermula lah pengembaraan kami ~ jom2 tengok gambaqq

jambatan yang menghubungkan Malaysia dengan Singapura

Sudah sampai ke Pulau Sentosa~ USS semakin menghampiri~

ahahah. takat ni dulu laa yee.. nanti sambung part 4 pulak. wuu wuu wuu . nanti aku cite tips2 nak masuk dalam USS. iyeahuuu!

No comments: