tak suka buleh stop. maaf ya

11 July 2010

aku , dia dan teettt !

“ kua td , dia yg bwk kn handbag aku . dlm komuter , dia halang aku drpd trsntuh ngn laki laen . mase mkn , dia kasi je ape yg aku nk kt mcD . n mse aku marah , dia diam n pjuk aku n mitak maaf . slalu ungkpkan " sy syg awk sgt2 " . mlm2 slalu gayut dia cll . kdg2 sejam lebih . aduhhh ! adakah dia trbaik utk ku ? “

Aku = demand

Aku = mata duitan

Aku = pisau cukur

Aku = kuat merajuk

Aku = kuat cemburu

Aku = Wawa

Bile orang tengok aku punya diskriptif pasal ‘AKU’ , mesti korang akan kata aku ni tak guna , kejam , zalim dll . tapi yang sebenarnya , aku punya sebab mengapa aku buat gitu . dan aku pasti korang juga akan bersetuju dalam diam .

Aku = demand :: seharusnya kita haruslah memilih yang terbaik untuk masa depan bukan ?

Aku = mata duitan :: aku telah memikirkan masa depanku . apa yang boleh aku bagi makan pada anak-anakku nanti jika tiada duit hatta mahu hantar ke sekolah ?

Aku = pisau cukur :: aku mahu menguji sejauh mata lelaki boleh berkorban untukku . jika hanya sekadar di tepian pinggiran , terima kasih sahaja .

Aku = kuat merajuk :: kerana aku mahu sentiasa disayangi dan dmanja .

Aku = kuat cemburu :: jika ia milikku , hakku , hanya aku sahaja yang boleh milikinya . insan lain ? sila angkat kaki .

Ya, itu lah aku .

No comments: