tak suka buleh stop. maaf ya

14 July 2010

HAPPY 2ND ANNYVERSARY

pejam celik, pejam celik, tak sangka dah DUA tahun da berada di IPTEK .
rase macam baru semalam je aku mendaftarkan diri di sini.

datang bersama Bonda dan Nenda tercinta.
pada mulanya agak sukar untuk aku ke mari kerana aku sayangkan kawan-kawan sperjuangan di Uitm Machang . tetapi, setelah dipujuk, dan aku berfikir apakah salahnya jika aku belajar di maktab perguruan . di kL pula tu . memang hajatku untuk keluar daripada Kelantan buat seketika. terlalu banyak kenangan pahit di sana . tambahan pula, jika aku belajar di sini, aku akan diberikan elaun. sekaligus sudah meringankan beban Bondaku yang bersusah payah membesarkan aku .
*Wawa sayang Mama!*

minggu pertama ketika berada disini sangat menyeronokkon . minggu orientasi yang kukira sangat ringan berbanding minggu orientasiku di Uitm Machang .
*penat weyh sane berbukit bukauuu*

fuhh kalu nak cerita semua, memang laa tak akan habes post kali ni . apepun, Happy 2nd Annyversary aku ucapkan kepada batch aku sekarang iaitu 2PISMP, (PISMP Ambilan Jan 2010). masih jauh perjalanan kita, ada lagi tiga tahun setengah . semoga kita menjadi guru yang berkaliber suatu masa nanti. InsyaALLAH .



No comments: