tak suka buleh stop. maaf ya

21 July 2010

my boyfie ;)


dlm diam aku brtemu dia dan kami mengikat janji . ye , memang masih baru . sangat baru . sebab tu aku tak mahu heboh . kalu heboh pon , biarlah slow2 . aku tak mahu macam dulu , heboh kemain tapi putus jua . ape yang aku harap , ni lah yang terbaik , jodoh yang terbaik (kalu ade yang lagi baik aku terima je kehendak ILLAHI) , kalau betul lah dia yang terbaik untukku , aku terima seadanya . tapi kadang-kadang aku ni geram sebab aku susah nak percayakan lelaki . hadoi . camne laa tak tahuuuu . aku kene think positive neh . tapi takpelah , aku nak buat 1 enrty khas untuk dia . kesian dia , exboifie aku dulu ade , pasal dia takde plak . okeh abang ! i'll do for yu . keh3 .


nama : Muhammad Faizul bin Shafiee
tarikh lahir : 20 September 1988
home : rawang
status : kerja
majikan : Hitachi
kegemaran : mancing ? i guess
kelebihan : 1) cakap manis meyh ! haha
2) gentelmen (dat's why i like him)


tu je kot yang dapat aku kongsikan entry dia kali ni . malam ni aku terasa nak gaduh ngan dia mungkin sebab aku rindu kat dia . haha ! xleyh blah punye ayat . dah2 . aku malas meyh nak jiwang2 . papai all !



No comments: