tak suka buleh stop. maaf ya

10 July 2010

malam yg bosan . erk . cinta

bosan sey mlm ni . pdhal keje blambak je . sakit puan plak mndatang . haha . ari ni aku na ckp psl ape ye . CINTA . haaa . klo bab ni , mcm2 pesen leh kte tgk . ade yg malu2 , ade yg mlarang . bg aku , cinta tu adalah suka , hormati pada sesuatu atau seseorang . dalam dunia ni , dunia maujud ni , aku plg cinta Mak ngn arwah Abah aku . Abah aku da xde . tp khangatan ksh syg dia msh lg aku trasa . live without a man or we called them as "Father" , mgajar aku brdikari . Mak aku skrg , org y plg aku cinta , kasih , sayang , rindu . mak aku sgup korban apa saje untuk aku , even nasik sekali pn . dia sgup x mkn asalkan anknya tidak kelaparan . tringat saat aku eksiden akhir thun 2009 *sbb aku lggar kete org* , Mak aku trus peluk aku dan cium kepala aku , tnda risau nye . aku plak , selambe je . xde kcederaan yg teruk .

meningkat remaja skrg , aku mgenal cinta baru . a.k.a Lelaki . aaa bkn ayah baru daa . biasa orang zaman dhulu pgil buah hati atau kekasih hati . org skrg pgil kapel . tp nak aku trtnya2 . cinta yg no 2 ni boleh ke bt mcm cinta yg pertama ? berkorban apa saja demi kbahgiaan aku ? haha ! kdg2 , kita plak yg brkorban utk dia sdgkn dia hbes madu sepah dibuang . tp tidak salahkn 100% . actually it depends on org itu . bg fkiran aku , kenal je lah kan . kalu x berani tggung risiko , jgn mlibatkan diri . aku tidak melibatkn diri , skdar mlihat kpd shbat2 ku yg bahagia d smping insan trsayang . alhamdulillah , mereka jumpa yg baik .

eh aku xtaw laa aku mrapu ape neh mlm2 . yg aku thu , aku Sayang Ngat kt Mak aku . aku doakn Mak aku sihat selalu . sekiaannn ~

No comments: