tak suka buleh stop. maaf ya

11 July 2011

anniversary for FIRST!

bismillah ..

alhamdulillah . hari ini , hari Isnin iaitu 11.07.2011 , maka genaplah kami (aku dan myBuBu) bersama . bersama dalam suka dan duka .


ni header blog aku .

ni footer blog aku pulak .

walau bagaimanapun , hari ni tak dapat nak keluar bersama-sama sebab hari ni dia kena kerja shif di Genting Highlands . hok hok hok . tapi semalam sempat laa keluar kejap , tunjuk muka . sebab dia baru balik dari 'kerja' nya . kekeke .

so semalam lepak ViVa Home jew . ingat nak tengok wayang tapi tak sempat sebab dia rushing ada banyak kerja . takpa - takpa . so aku jelah yang shopping kat sitew .

haha aku ada beli keychain Engri Bed (Angry Bird) . satu muka sedih (sedih ) satu muka marah (merah) . merah tu aku pegang , biru kasi dia pegang . kira biru tu aku lah . selalu sedih . huuu huu ~
*btw , tak sempat nak amek gambo tu pulop*

tapi masa beli barang dekat bawah , myBuBu belanje beli bekas air . hik3 . dia yang nak bayar . alahh sekali sekala . selame ni kalu dia susah dia cari aku aku tulung je . HELLO ?? ingat aku ni pisau cukur ? kalu aku ni pisau cukur takdenya aku nak bersama ngan dia . baik aku cari lelaki yang kaya kan kan kan .

so inilah botol air yang dia pilih . kira hadiah anniversary la ea ea ea . hehehe . cayang dia !


tak tau napa tokleh rotate kat blog :(

tak tau napa tokleh rotate kat blog :(

and ni gamba last . masa kat ViVa Home . hehe myBuBu muka penat . oh by the way , nape tokleh rotate ni ????? huwaaaa .

tak tau napa tokleh rotate kat blog :(
k bai .

1 comment:

Rosmawati Yusof said...

Jgn tunggu lama2, yer...