tak suka buleh stop. maaf ya

30 July 2011

bolaku Malaysia .

bismillah .

tajuk entry entah pape . tapi seriously bila cakap pasal bola , aku jadi sedih ! terharu ! (tanda seru penting untuk menyatakan keseriusan perasaan) .

setelah melihat perlawanan bola di stadium , jujurla katakan agak kecewa setelah kita kalah , tapi walaubagaimanapun aku bangga dengan cara kita main . mungkin ada yang mengatakan corak permainan tah pape , tapi sekurang2nya kita bermain secara bersih tidak seperti cara permainan Singapura-pura (ya aku sangat marah mereka pada malam itu) .

banyak perkara yang boleh mencetuskan emosi yang tidak stabil bila cakap pasal Harimau Malaya ni .

1. Khairul Fahmi yang sentiasa menjadi penyelamat gawang gol Malaysia .
2. Pemain2 yang sentiasa berusaha untuk memberikan usaha yang terbaik .
3. Pemain2 meminta maaf di padang setelah tamat perlawanan (tak apa , saya maafkan)
4. Semua rakyat Malaysia bersatu di bawah satu bumbung untuk memberikan sokongan .

cakap lebih2 pon tak guna . aku letak gamba sikit .






janganlah marah2 . bersyukurlah kita berada pada tahap yang sepatutnya . jangan TAMAK . saya sayang Malaysia saya .

1 comment:

amna said...

assalam :)
takpe la, tak ada rezeki lagi kt malaysia. janji dh cuba yang terbaik :)

salam ramadhan :)