tak suka buleh stop. maaf ya

09 July 2011

kenangan itu.

last nite , bekas bakal bapak mentua aku chat kat fb chat . aku taktau macam mana nak mulakan . memang aku agak terkejut . lalu aku tanya lah sama ada dia kenal aku atau tidak . katanya mungin kenal . terus aku katakan aku pernah bercinta dengan anaknya , Saiful . tapi itu cerita lama .dia tanya aku kenapa kami putus . aku terus beri jawapan mungkin dia tak suka aku lagi . ayah dia sangat sporting .

banyak lagi perkara yang aku bualkan bersama dia . terasa seperti aku mempunyai Abah . tapi entah kenapa . fikiranku terawang kepada ceita lama . mana mungkin aku dapat bersama setelah semua ini terjadi . tambahan pula dia sudah bertunang .

aku taktau kenapa aku perlu buat entry seperti ini . adakah ini bermakna aku masih merinduinya ? apakah yang membuatkan aku jadi begini . damn you know !!

dalam banyak2 manusia , dia lah yang paling aku ingat dalam ingatan . kenapa ???? kenapa ??? 

DAMN !!

No comments: