tak suka buleh stop. maaf ya

04 July 2011

larian 1Murid 1Sukan

bismillah ~

alhamdulillah lah aku dapat join gak . memula aku tanak join sebab ade plan lain , hiking Broga (lain cerita) .
tapi sebab ramai yang ade kerja pagi sabtu tu , maka hiking dijalankan pada waktu malam ahad .

awal gile kot bangun !! 6.30 dah siap2 nak turun . dem2 . sebab 7.50 pagi dah tutup kehadiran . pastu aerobik jap . pastu dengar PM berucap sebarang dua , dan ape lagi setat lari lah .

aku memang lari , tapi lari jongging bukan jalan ye harap maklom . keke .

malas banyak cerita , mari tengok gambar .





p/s : korang jalan ke lari ????

1 comment:

zarazueyin said...

sama la kita
6.30 pagi dah terpacak kat skolah..hehe