tak suka buleh stop. maaf ya

27 July 2010

‎" mitak maaf !! saya tak leh terima awak buat saya macam ni !!

hati terasa sakit . teramat sakit . inilah padah cemburu dalam percintaan . kita tak mungkin terlepas dari perasaan cemburu , sakit hati , tergugat dan sebagainya . terasa seperti tidak selamat . aku paling benci perasaan ini . pertama , hati ku akan sakit . kedua , pabila aku sakit hati , pastinya aku akan memberi tekanan kepada pihak yang berkenaan . dan pastinya beliau akan tertekan dan kami akan bergaduh . lihat lah padah bercinta . kepada sesiapa yang nak mula bercinta , berfikirlah dua kali sekiranya orang yang anda suka itu mempunyai wajah yang kacak dan ramai peminat , dan juga peramah . aku juga wanita . pastinya aku mudah lembut hati terhadap lelaki yang lemah lembut bicaranya . jadi LELAKI ! jika mahu memikat wanita idaman anda , sila berlemah lembut . tapi jangan meracun perempuan dengan ayat-ayat anda yang bakal membunuh mereka !

eh ape yang aku melalut ni ! sekarang ni aku rasa sangattttt tergugat , sedih , sakit hati hjyudkerof !! aku tidak yakin dengan semua yang telah terjadi . mana mungkin jika bukti ada di depan mata ? arrghhhh !!! aku tidak suka akan perasaan ini . alangkah indahnya jika perasaan ini tidak hadir dalam hidup aku , semasa aku 'single' dahulu . hidup terasa tenang senantiasa . tidak perlu difikirkan perasaan orang lain . mengapa tiada siapa yang boleh menjaga hati dan perasaan ini ? mengapa aku yang perlu menjaga hati dan perasaan mereka ! apakah aku ini anak patung ! *kalu comel macam Barbie takpe la jugak!* .

entry kali ini memang paling panjang aku rasa . tapi biarlah . biarlah aku meluahkan segalanya di sini . hanya tangan yang berkata-kata , dan biar mulut terkunci . biarkan ia terkunci . jangan biarkan ia terlepas , melainkan ada hati yang akan terluka . sakittt !! tolonglah . jika mahu aku , jangan buat aku begini . hatiku ini mudah rapuh . jangan buat aku berlalu pergi , dan di saat itu , air mata darah tiada lagi nilainya .

2 comments:

mohd anwar said...

Sabar.. jgn ikutkn perasaan... nanti ianya memakan diri..

nEuR0 shEwAzni said...

baikk .