tak suka buleh stop. maaf ya

08 May 2011

aku dan KAHWIN !!

bismillah .

sebelum ape-ape , aku nak ucapkan tahniah kepada Aida , adik kepada kawan baik aku , Fizah sebab
mendirikan masjid pada 6.5.2011 . maap le tak pergi sebab aku ade kat KL . sob sob sob .

okeh .

semalam 7.5.2011 . tarikh keramat menyatukan dua hati , dua insan dan dua famili . alhamdulillah . abang Anuar dan akak Lyza selamat mendirikan masjid . wawa doakan kalian berdua bahagia hingga ke anak cucu :) insyaALLAH .

meh sini meh sini nak cerita pasal 'rombongan' kami ke sana . hehehe . aku pergi bersama BuBu and kawan BuBu (kawan aku jugalah kiranya) iaitu abang Azam ngan isteri akak Yati .










 
hentian Genting Sempah

warghh !!

makan beradab

sweet :)

future Mom and Dad

gelojos

gediks .



geng sempoi














2 comments:

Rosmawati Yusof said...

Tahniah dan Selamat pengantin baru. Semuga kekal bahagia sepanjang hayat, aminnn...

nEuR0 shEwAzni said...

insyaALLAH kak . huhu ~