tak suka buleh stop. maaf ya

08 May 2011

Haziq STATIK follow blog aku weyh !

bismillah .

haa kenal tak sape STATIK ?? tak kenal ? bukan sah bukan bukan dak2 yang layan indie kan ? wey sapot laa MADE IN MALAYSIA sikit !! tahu MU , Arsenal tapi takkan laa tak sapot bola sepak tempatan at least negeri ko sendiri ?


ah banyak merapu . seperti tajuk di atas , aku nak bagi tau kat sapa2 yang dok baca entry ni , vokalis STATIK follow blog aku yang banyak merapu neh . ye Haziq STATIK !! bukan Haziq budak batch aku lah . awwww !! shuke shuke . hahah . dak caya ? meh nak tunjuk bukti !



setakat ni , nilah artis yang tak menyombong ngan sapa2 pun . abang Haziq ni sangat2 lah mesra alam . ada satu malam aku berYM ngan dia , dia layan je . sampai ke pagi buta cakap pasal macam2 lah . tanya bila nak kahwin . ohya dia sudah ada yang punya , ade Honey tersendiri dah . hahaha .

sape2 nak sinngah blog dia , sini ada link :) http://haziqataubagak.blogspot.com/

awlaa , abang Haziq kamu ni suwit sangat okeh ! artis yang berjaya gini . insyaALLAH :)

No comments: