tak suka buleh stop. maaf ya

04 May 2011

Maddi Jane . love it .

siapa Maddie Jane ? haa aku kenal dia pon dari sini , Blog Serius . actually first time tengok video dia dari Blog Serius , aku terus jatuh suka terus downlod you ! sedap and aku suka tengok tak macam sesetengah pihak . haha . malas aku nak senarai sape yang perasan best . yelah cita rasa lain2 kan orang kata aku ni 'haters' plak .

dah dah malas nak cakap pasal haters2 neh . meh tengok sapa Maddi Jane neh ! dari maklumat aku dapat  dari http://wiki.answers.com/Q/Who_is_maddi_jane ialah : Maddi Jane is a 12 year old singer who you can find on Youtube under the name "maddijanemusic."

banyak video yang aku tengok dari youtube . fuhh best wooh . anyway best lah for her ye tak ?? nah video dia yang aku tengok setakat neh . nak lebih ? cari sendiri lew ~




 
lagu ni paling aku suka . siap download lagi . hiks !





hahaha . dah cukup . wee . bai .



2 comments:

meowwmania said...

ha'ah..akk pon suka, best kan sore dia :)

nEuR0 shEwAzni said...

haa sangat best ouch !!