tak suka buleh stop. maaf ya

25 February 2011

dah lama kan !

bismillah .

aigoo aigoo . dah lama tak merapu dalam blog kesayangan aku ni . sebenarnya banyak perkara yang berlaku tapi rasa MALASSSS bebeno nak meluahkan di sini . ceh .

okelah . rasanya aktivti yang pertama ialah short-break aku di Genting Highlands . saje je lepak atas tenangkan fikiran setelah kejadian hampir debik ni . hahahah . tapi debik2 pon , aku malas nak simpan lama2 . so aku bawak laa ole2 dari sana . meh tengok gamba sikit ! aku pegi Snow World ngan Strawberry Farm je . tak menyempat nak main indoor apatah lagi nak main outdoor . sejukk kot kalu kene air !


naik cable car (Gondola)


Strawberry Farm

in Snow World (eksyen semata2)

sebelum masuk harus amek gamba !

berry berry .

petani kurang berjaya . hahaha .
oke kemudian pada hari Rabu baru2 ini pula aku ngan satu kumpulan (major Pemulihan Bahasa Melayu) pergi melawat sekolah kluster cemerlang iaitu Sekolah Kebangsaan Putrajaya Presint 9 (1) . hoh agak best laa kan dapat jenjalan . jangan banyak taip moh tengok gambaaa ~

tunggu bus harus bergamba dulu .



dalam bus juga harus .

sila masuk :)

one word : P.E.R.G.H

di kantin . harus makan dulu .

ini tujuan utama .


this girl is cute !

asal cermin je macam ni . adoi ~

gamba yang paling aku suka :)


tu je lah kot . sekian . hahahaha .

No comments: