tak suka buleh stop. maaf ya

01 February 2011

isu-isu semasa di bulan ini . dan aku .

bismillah .

ape yang isu2 semasa ni . aiyook . isu 1st ialah aku balik umah dah ! yay ! dapat rest cukup2 yang penting dapat makan yang cukup2 yang boleh menyebabkan aku buncet dan demok ye bukan gemok . baiklah isu kedua ialah isu Mesir . aku ade jugak godek2 pasal Mesir ni . ishh risau jugak yaa kat rakyat Malaysia di sana . isu ketiga ialah banjir . alhamdulillah kat Kelantan rasanya banjir dah takde . tapi negeri macam Johor ada banjir ea ? moga banjir cepat2 surut ye . isu last yang paling benci aku nak hurai kat sini : isu Tenang . malas nak review . beli paper semalam , itu yang muncul dulu . cehh ! bosan . blah la luu !

ohye cakap pasal tudung aritu kan aku nak apdet . hadoi last2 aku tak pakai pon macam tu sebab dah lambat nak keluar . sampai dekat uma pengantin dah kul 9 lebih2 malam . so buat apa aku nak pakai over kan . so aku pakai je tudung bawal biase warne perperl . ni hasil yang aku dapat :

tudung yang dibeli

gambar dari belakang 1
gambar dari belakang 2
dari depan





dan hasil daripada fotogidikkkk !!

saya yang gedikk !! arghh !!

No comments: