tak suka buleh stop. maaf ya

08 January 2011

kalau cinta jangan sekat !

bismillah ~

ahah ! hujung minggu yang amat menyenangkan ! dann pada hari Sabtu jugak lah masa untuk aku membuat segala kerja bilik yang tersadai seperti membasuh baju dan meng'iron' baju2 kuliah untuk satu minggu waktu kuliah . rajin kan rajin kann . . yezza memang laa rajin ! pastu masak nasik buat nasik goreng . alah pakai raiskuker je poon . (rice cookerlah!)

ade orang tanya aku ari ni

"wa , ko tak keluar ke ?"
"wa , ko buat ape je dalam bilik?"

kenapa aku tak keluar jenjalan ari ini ? haha sebab utama TAKDE DUIT lahh . nak jalan2 sume pakai duit bagai bhaiii . lagipun aku nak pegi mane ujung2 minggu ni , sebab my Chenta Hati pegi mencing ehh salah , mancing kat Lumut , Perak .

eh ape de hal lah dia pegi mancing jauh2 ? biarlah . minat dia . hajat nak ikut tapi perlu bermalam di sana so aku sebagai wanita ayu lagi supan mane boleh ikut jantan pegi tah man2 tempat walaupun takde buat ape2 kan . lain laa aklu dia tu suami aku . jadi ape2 maksud aku ialah kalu aku nak tido pun tak bleh sebab takde haram . lelaki ramai . argghh ! korang pikir lah sendirik !

ada orang tanya aku ,

"yeke Faizul gi mancing ni kee g jenjalan kua ngan pempuan lain ? "

aku tak pastu tu ayat tanya atau ayat provokasi hatta mahupun ayat hasut . ah bialah dia nak buat pape pon . dah minat dia mancing kann . kalu dia nak kua ngan pempuan lain pon ade aku kesah ? dia ada hak jugak nak benapas .

eh hape ke benda panjang lebar . haha .

sekian .

p/s : bile elaun nak masuk ni ? banyak barang keperluan yang menunggu ni .

No comments: