tak suka buleh stop. maaf ya

27 January 2011

sedikit kecewa !

bismillah

hari ini merupakan hari bersejarah kepada semua warga Institut Pendidikan Guru Malaysia kampus Pendidikan Teknik kerana telah menjayakan satu Larian Mesra 1M .



dan dari segi peribadi aku pulak , ari ni bersejarah sebab pukul 7 dah turun ke Tasik Permaisuri . wuhuu di kala warga kota sibuk ke tempat kerja . waktu puncak tuu . bersemangat penuh waja ye berjalan kaki ke tasik .

pagi sebelum lari kite kena bersuamkan diri dulu ye dengan erobik dari abang2 dan akak2 senior sem 5 . mabeles laa sis and bro !! best diorang buat gaya yang pelbagai .

haa pastu mula lah lari . aku laa budak perempuan kategori senior yang lari paling lambat dan aku sorang je yang tinggal sampaikan aku dengar ade pensyarah dok kata "aii lembik ni !! lari2" . kata kat aku ngan ade dak2 depan aku . saje laa kan lari2 anak-cucu-cicit . buat ape nak pecut2 ? nanti semput dan pancit .



haha lari punya lari punya lari , alamak kena daki bukit !! untuk pengetahuan anda sekalian , Tasik Permaisuri ni berbukitlah bukau .

ya beginilah kecuraman bukit yang perlu aku hadapi . bukan nak tunjuk bukit tu kecik , tapi kecuraman dia .

bukan satu , bahkan ade laa dalam 4, 5 curaman . fuhhh . mau tercabut lutut akuu . oke pastu dah sampai . boleh plak aku pecut masa last tu sambil tersenyum sebab dalam pale otak aku terbayang yeay dah nak habes dan duit elaun baru masuk . hahaha



tapi sedikit kecewa sebab tahun ni dapat nombor yang agak banyak . adeih . 39 . taun lepas tak silap 18 kot ? kena cek entry yang lepas neh . eh tah tapi lagi sikit laa . dapat sumbang 1 mata je . uwaa . taun lepas sumbang 2 mata .

ape pon . elaun dah masuk . waahh sonok kan pastu raya cina . hadiah lari tadi ialah dapat duit elaun dan cuti 1 minggu kat umaa . yahooo !

ehem . silap . syukur alhamdulillah . tak sabar nak balik kampung .

sekian .

No comments: