tak suka buleh stop. maaf ya

25 January 2011

khas untuk Mak saya :)

bismillah .

haa hari ni merupakan ulang tahun kelahiran Mak saya yang tercinta yang ke 5* (rahsia) . kena lah rahsia pasal umur2 ni , sensetap eh sensitip sket kann .

saya sangat bersyukur sebab saya punya Mak yang jaga saya , sayang saya umpama emas kat tangan dia , eh ? tak lah . lebih dari emas2 dia lah . hehe . takde lah , Mak saya tak kaya pun . emas dia pon setebal gelang ikat plastik makanan tu je . tak banyak . satu je pun .

alhamdulillah , tadi dapat tahu elaun keluar 27 hb ni (entry lain) . dapatlah saya beli sedikit hadiah untuk Mak saya . semalam chenta hati talipon dan kami berbincang untuk (sebenarnya idea dia) nak beli baju kurung . erk ! Mak saya sudah punya banyak baju wooh . tengoklah ape yang nak dibeli nanti .

ape-ape pon , jangan jeles dengan saya . hargai Mak anda . untuk Mak : terima kasih sebab sudah besarkan saya . jaga saya dari dalam kandungan hingga sekarang . bagi kasih sayang . segal-galanya . tanpa Mak , saya tak tahulah apa nak jadi dengan saya . semoga ALLAH sentiasa memberkati Mak . saya sayang Mak saya :)

sekian .

p/s : dah tepon Mak ? dah cakap 'I Love U' kat Mak ? dah ucap terima kasih kat Mak ?

No comments: