tak suka buleh stop. maaf ya

16 January 2011

yes , I ♥ You

bismillah .

okelah . maybe entry kali ni agak geli dan jiwang , tapi ehh suke hati aku lah dah blog aku , aku nak luah pape ponn .




saya (ehh ni kan jiwang so pkai saye) rasa bertuah dipertemukan dengan kekasih hati saya . saya bersyukur sangat dia hadir dalam hidup saya sekarang . alhamdulillah . insyaALLAH , jika dia jodoh yang telah ditetapkan oleh yang Maha Esa , saya terima . bukan saya mahu mengagungkan dia . bukan!! cuma saya rasa hidup ini penuh dengan warna-warni . di saat saya jauh dari Ibu yang menjadi nyawa saya , dia hadir umpama pahlawan yang melindungi puteri kayangan (sorry perasan puteri lak!) .

walaupun sidia tidaklah begitu hensem , kacak apatah lagi , bukan seorang yang mewah bahkan punya harta berbillion-billion , namun sifat 'care' pada saya buat saya jatuh sayang padanya . tiada kata yang dapat diungkapkan untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada beliau . menjaga hati , perasaan bahkan jasad ini . sungguh , saya tidak pernah lagi di layan sedemikian .

ya , mungkin kami kerap bergaduh , memaki hamun . ye , memaki hamun . bangang , bodoh . haha . tapi lepas gaduh tu kan , rasa sayang makin bertambah . aduhh . aduhh . dah jiwang tahap karat nak lebur dahh . wek !

kenapa aku rasa bersyukur dia muncul dalam hidup ? sidia sangat mengambil berat , walau hal remeh temeh . contoh , hantar nasik (sebab aku dah bosan makan makanan kat kafe yang mahal gabak) , pastu bwak handbang aku kalau handbag aku banyak barang dan berat . bukan aku yang nak suh dia bawak !!! takk !!! tapi dia yang nak tolong bawakkan . serius aku sangat suka dan senang hati . bukan sebab dia lembut okeyh ! kau orang memang tahu dengki aje kan . cehh .

lepas tu if aku nak sesuatu , dia tolong amekkan . contoh tadi aku makan , aku nak sup . tapi abang yang amek order tak kasi sup . dua kali aku mintak . sidia suh aku makan je nasik tuh . tapi aku buat muka masyam tercekik . sidia senyap pastu bangun amekkan sup . alahai . comel ! saya sayang dia !




"akhir kata (ceh dah macam surat) , saya nak awak tahu yang saya memang ikhlas sayangkan awak . saya harap awak pun ikhlas ngan saya . saya tak minta harta mahupun paras rupa (walaupun awak buncit saya terima) , saya cuma harap awak dapat jaga saya hingga akhir hayat awak . awak jujur dengan saya . setia dengan saya . sebab saya hanya sayang awak sorang je lepas Ibu saya . sayang awak !!"


sekian .

No comments: