tak suka buleh stop. maaf ya

03 January 2011

result oh result .

bismillah .

hari ni hari pertama sem 3 PISMP aku kat maktab . haa ape itu PISMP ? PISMP tu singkatan daripada Program Ijazah Sarjana Muda Perguruan . benda ni aku akan habes insyaALLAH pada tahun 2013 . dannn insyaALLAH 2014 kuarlah seorang guru yang bernama CHEGU WAWA .

adess ape lah yang aku merepak merepu ni . hok3 . sebenarnya nak cerita pasal result final exam sem lepas . berdebar-debar jugak nak terima . memula kena beraturrrr panjangggggg hahaha biasalah waktu puncak . semua orang nak tahu result .

oke apakah result aku ? result aku adalah :

alhamdulillah LULUS !!!!!!!


alhamdulillah . itu lah yang pertama sekali aku tengok . baru lah aku tengok pointer aku . alhamdulillah . tak payah repeat ape2 paper . aku punya pointer ? 3.56 je . aku rasa pelik jugak . aku ade C+ tapi tinggi . kawan aku takde C tp banyak B dpt rendah dr aku , 3.4+ . apsal aa ? kejap lagi perlu kira balik lah nii . mitak2 laa aku punya pointer sama je dan kawan aku naik . huk4 .

pape pon , aku bersyukur sangat2 sebab lulus dengan cemerlang . azam tahun ni aku nak buat yang terbaik . nak capai 2.7+ insyaALLAH . nanti boleh terima anugerah dari maktab . hik8 .

okelah setakat itu sahaja lah . happy sangat2 . mitak kete ngan mak . dapat ke tak ea ? hak3 joke ajeewww . :P

sekian .

3 comments:

grOundnUt said...

congrats!moga sukses lepas ni...eheheeh...^^

Amna Jia said...

tahniah wa.. keep it up dear !!

nEuR0 shEwAzni said...

GROUNDNUT : terima kasih . insyaALLAH

JIA : terima kasih jia :) kita pon sama2 apgred eh! ko dpt wape? hehehe