tak suka buleh stop. maaf ya

31 December 2010

end of 2010

bismillah .

di saat aku tulis post ni , ade dlm lebih kurang sejam setengah lagi sebelom masuknya tahun baru . tapi sekarang ni aku ade kat UIA Gombak . menumpang kasih eh tak menumpang tidur di sini untuk 2 malam . sedih kann . kenapa ? haa sebab aku balik awal dari Kelantan . padahal maktab bukak 2hb . adess .

punca nya aku saje gedik . eh taklah aku ade sebab yang hanya kawan aku Q je yang tahu . haha bodoh betul aku rasa . tapi walaupun aku ada awal kat sini , aku dapat pelbagai pengalaman baru .

aku dapat rasa macam mana rasa hidup di kampus universiti . yelah sebelum ni aku penah masuk UITM Machang tapi lepas tau dapat tawaran maktab kat kL ni bonda terchenta pujuk aku masuk sini . ohok . alaah lagipun aku masuk UITM Machang tu seminggu je , mase minggu orientasi .

sebenarnya hajat di hati nak kua tangok bunga api tahun baru dengan chenta hati .namun last2 minit beliau kata Nenda beliau sakit di kampung di Penang . lagipun rancang lagi nak pergi majlis kahwin sahabat beliau , nampaknya tak jadilah nak pergi .

well , tak apa . aku tak ada rasa kecewa . yelah kita rancang ALLAH tentukann . so sebagai nak ubati kecewa aku sebelum parah so aku happy2kan diri kat UIA ni . tadi kua makan dengan sahabat lama , Q ku panggil dia .

tahun baru . apa azam korang ? azam aku tahun baru ni adalah untuk memperbaiki kelemahan diri aku . aku nak jadi yang lebih terbaik dan membaiki segala kesilapan pada tahun lepas . aku nakjadi better than before lah senang cerita .

well , pape pon aku ucapkan selamat menyambut Tahun Baru 2011 . semoga korang pegang azam korang yee .

sekiann .

No comments: