tak suka buleh stop. maaf ya

29 December 2010

benci kL

ermph ! esok malam aku dah balik kL . ye Kuala Lumpur bukan Kedai Lalat mahupun Kedai Linda . huh . apa nak jadi ngan aku ! tu laa . sape suruh beli tiket awal2 ? ceh aku takkan bagitau nape aku beli tiket melainkan orang tanya aku dan orang yang tanya aku tu aku jawab tuk orang yang aku kenal sahaa nyaw !

huh nyesal memang nyesal . rasa takmau balik kL . tapi kL tu tempat aku study

*kalau ye pon apsal kau balik awal arghh !*

aku naik ketapi malam esok yakni 30hb dan memang yakin halal suci bersih aku sampai pagi besoknye . pastu maiboifi datang amek .

adess banyak rasanya barang yang perlu dibawa balik . barang orang kirim . maiboifi kirim keropok ye sume total rm50 . haha tapi tak beli lagi . esok2 lah baru beli malas lah nak pikir .

sesetengah orang happy balik kL . sesetengah okay ! sebab dapat jumpa pakwe . aku pon balak jumpa pakwe gak tapi tah macam takde eksaited plak . menyampah adalah !

huh tah pape aku merapu .

malam ni bola ! yes indongek lawan yess MALAYSIA KU TANAH AIR KUU ~ cakap pasal indon , adoi aritu aku ade bahas ngan diorang macam haremm ! malas aku nak ulas . baru aku paham indon tu macam mana .

pape pon , bismillah aku doakan moga team mALAYSIA TANAH AIR KU menang . insyaALLAH . aminn .

sekian .

No comments: