tak suka buleh stop. maaf ya

18 December 2010

kenapa ye ?

bismillah ..

adoi . asik tengok dashboard tapi taktau nak ceta apa . cuma petang tadi ade sedara masuk wad IVU kat hospital Perdana (Kota Bharu) , Shuma kami panggil dia . sian sangat tengok dia . taktau nak cakap macam mana . wayar membaluti tubuhnya . aku hanya mampu berdoa " Ya ALLAH moga dia sentiasa diberi kekuatan lawan sakit dan semoga sempat sembuh " . terasa insaf bila mengenangkan diri yang sihat walafiat . aku pandang Mak aku . alhamdulillah dia masih sihat cuma batuk2 kesan daripada demam musim banjir hari tu .

cakap pasal hospital , date due aku jumpa doktor pakar makin dekat . ari Ahad ni (19.12.2010) . gemuruh rasanya . apa ye prosedur yang bakal aku tempuhi . aku dah dengar pengalaman dari dua orang sahabat . aduhhh . aku dah mula risau dan lemah semangat . makan pon dah tak lalu . hari ni pun makan nasik sekali sehari sahaja .

kawan2 selalu bagi sapot . tak kira kawan baik aku ke , kawan fb ke , kawan tak kenal sangat pun ke . diorang tak kasi aku banyak fikir . diorang kata aku akan baik . Ya ALLAH , aku bersyukur diorang doakan aku macam tu . korang yang belum ddoa tuk aku , sila laa doa sekarang .

dah takde pape dah nak di hapdet . serius soul aku dah mula menjauh dari body aku . ouh soul kembalilah pada kuuuuuu !

sekian .

No comments: