tak suka buleh stop. maaf ya

13 December 2010

aku eksiden . hari ini

bismillah ~

masa : 6 petang
tempat : di jalan raya . dari rumah ke pasar petang
pihak terlibat : van bodoh yang parking tepi jalan , pakcik tua yang tak tengok jalan , aku yang blur naik motor

kejadian ini berlaku setelah aku melanggar pakcik-tua-yang-tak-tengok-jalan kerana dia telah menaiki basikal berlawanan arus manakala aku yang ikut arus (jalan aku betol) pula cuba mengelak pakcik yang sudah jalan ketengah .

geram gile aku . pemandu van dan bini dia yang berenti beli ayam hanya tersengih . macam p***** je . sialan . kau yang parking salah pastu sengih2 macam kerang busuk . manakal pakcik yang tua tu , bukan kata nak berenti dulu tengok ade kereta ke tak . aku pulak baru kua dari simpang . maka tak patut van tu berenti ngan punggung terjulur . kepada pemandu van yang dah pergi , aku nak cakap satu je kat kau = " yu are suck . fuck off "

maka aku terpaksa membayar RM10 untuk pakcik tu baiki basikal . seriusly aku tersangatlah marah ye . bahu aku rasa sakit seperti terseliuh sahaja . aku marah sebab sikap tak bertanggungjawab sesetengah pihak yang pentingkan diri sendiri . aku bukan nak kata aku baik , tapi dah cuba sedaya mungkin untuk elak berlaku benda gini . macam sialan .


inilah rangka kemalangan yang telah terjadi . padahal van tu boleh sahaja parking di kawasan berlabel basikal kerana di situ lebih luas . tapi bila kepala bodoh , bodoh disitu jugak . pakcik basikal pon satu . main lintas je . kalu ketepi tak apa ni KETENGAH!!!!!! betapa marahnya aku !

DAN YANG PALING AKU MARAH GORENG PISANG YANG AKU INGIN BELI DAH TAK TERBELI SEBAB MOOD AKU DAH TAKDE ! CILAKAK BOTH OF THEM !

No comments: