tak suka buleh stop. maaf ya

08 December 2010

aku teramat terkilan . aku akan pergi .

bismillah .

ketika entry ini ditulis , aku sudah berhenti meraung . kenapa meraung . hati ku teramat kecewa . kenapa kecewa . kerana selama ini aku hanya bertepuk sebelah tangan . kenapa bertepuk sebelah tangan . sebab dalam hatinya tiada aku .

" eh kau ni ! tipu jelah ! mane ade . xkan lah dia buat macam tu kat ko ?"

ye . sebab status di FB berbunyi - aku sedih kehilangan orang yang aku sayang,

" eh kau ni ! ade lah tu sape2 . kan ko cakap aritu nenek dia sakit ? kawan dia cakap aritu kan ? "

ye , aku sangka begitu jugak . lalu aku telefon dia . risau jugakkan . tapi kau tahu kah apa jawapan dia ? dia jumpa 'awek' lama tadi, dah nak kawen . aku tanya balik , awek ? dia kata kawan rapat . aku tanya lagi . awek ? dia kata dulu dia suka perempuan ni , tapi tak pernah luah .

" laaa , pastu yang ko nak sedih kenapa ? kan perempuan tu nak kawen dah . ko ni bangang la Wawa ~ haha "

wei ko sedar tak status dia tu apa !!!!! paham tak status dia tu apa !!!!! dia sedih sebab cinta-tak-kesampaian dia tu nak kawen !!!!! dia kehilangan orang yang dia sayang !!!!!! dia bukan sayang aku tapi dia sayang perempuan itu !!!! dalam hati dia bukan aku !!!!! aku hanya bertepuk sebelah tangan !!!! ko faham ke takk !!!!!!

" ok . ok . aku faham . ko relax laa wawa "

ko bagitau aku macam mana aku nak rilek ? aku chenta dia , setia , hanya dia je . takde laki lain dah .

" alahh , sume orang ada kisah silam kan ? "

kisah silam !!!! aku pon ada lahh !!!! aku amek masa 6 bulan untuk pulih dari patah hati !!!! masa tu aku tak kapel ngan sape2 pon !!!! bila aku dah lupa sapa2 baru aku terbuka hati !!!!

" habes yang kau nak mengamuk2 ni kenapa ? "

kenapa kau tanya !!!!! dia langsung tak sayang aku . aku ni hanya bertepuk sebelah tangan sahaja !!!! kenapa dia mainkan aku sampai macam ni sekali ???

" habes ko nak buat apa sekarang ?? ko nak tikam dia ?? ko nak maki dia ? "

aku taknak buat pape kat dia . aku nak undur diri sahaja . aku sedar aku tiada dalam hatinya . buat apa kita masih lagi disitu padahal kita sebenarnya NOTHING to him ? just leave ..

" ko tak nyesal ke ? "

haha , soalan ape tu ? nyesal ? mungkin ada . tapi aku bukanlah seorang yang suka PAKSA , RAMPAS .

JUST LEAVE ~ AKU AKAN PERGI .




ini hanyalah dialog dalam diri aku tiada kena-mengena dengan sesiapa pun .









"

No comments: