tak suka buleh stop. maaf ya

27 December 2010

bola AFF 2010

bismillah .

sebenarnya aku bukannya minat sangat ngan bola . serius . kalu korang tanya pasal bola luar negara , ape aa MU lah , Chelsea lah . sumpah aku tak tahu ! tapi kalu bola kebangsaan , aku memang suka tengok .

oke lah beberapa jam yang lepas ada perlawanan bola piala AFF Suzuki . aku tak tengok sebab rasa berdebar la plak tengok pemain Indonesia ada pemain import . oke fine sampai lah keputusan pun aku tanya kat Chenta Hati .

lepas tu aku on9 . amboi2 kecoh plak indon ni pasal Malaysia punye penyokong pakai laser kena mata penjaga gol . aku tengok tadi ulasan bola tah pape je penjaga gol . main lembik ! pastu nak salahkan orang .

tak habes caci pasal laser , amboi caci maki kat Malaysia pasal budaya pulakk ! no point la indon neh . siap kata kita ni budak Inggeris lah .

aku senang je . hujahan aku kat diorang macam ni je . aku tak taulah diorang leh balas balik ke tak . cett . aku tengok dekat official fb AFF Suzuki Cup 2010 :

menang bising kalah pon bising . dhla pkai pemain import . benda laser2 ade bukti ke Malaysia bt tah2 korang yg mnyelit pastu salahkn Malaysia . sape tak kenal korang ? kalu benci Malaysia takpayah kerja kat sini ! hee bt semak je . mencaru...t-carut nombor 1 . pastu kata kat Malaysia suh sopan . suruh laa warga ko dulu adab sopan . huhh .

ape Inggeris2 ? yang korang Belanda tu ape ceta ? malu btol . indon mudah lupa . ke tak belajar sejarah kat sekolah ? opsss ke tak sekolah ?? opss sory ! hahaha .

batik , alat muzik bukan MALAYSIA je pakai la bodoh ! Thailand pon ada . apsal ko tak cakap kat Thai ? takut negara Thai anta garuda kat korang ke ???


p/s : tah pape la diorang ni . hmm

No comments: