tak suka buleh stop. maaf ya

21 December 2010

esok rabu jumpa doktor

bismillah .

esok hari rabu . esok kene jumpa doktor lagi . esok aku kene ngadap tempat yang 'berpusaka' eh bukan 'berpuaka' bagi aku tu . esok esok esok !!! arghhhh ! tensen laa . aku takmau buat biopsy leh tak ? macam2 dalam palotak aku sekarang ni .

" doktor , saya tak nak buat biopsy . saya nak terus buat operate . kalu saya buat pon nanti akan kene operate jugakkan ? "

korang rasa apa jawapan doktor tu ?

1) erm . boleh . datang lagi bile awak dah cuti blaja nanti

2) tak boleh . kami perlu tahu ianya apa sebelum kene bedah

3) tak boleh . kami tak boleh bedah sesuka hati sebelum kami tahu perkara apakah lump itu yang sebenarnya .

4) tak boleh tak boleh tak boleh ! argghhh ! eh ni ayat aku . sorry

tadi Mak aku cerita kat aku lee , dia kate ade student , aku taktau student hape (mesti cerita aku dah heboh kat klinik Mak aku ceit) kes macam aku . dia buat cucuk dan doktor kata takde pape bagi ubat je . UBAT ???? bahan kimian yang banyak ! aku paling tak suka ubat melainkan terrrlaku terpaksa .

adoi . adoi . apakah sekarang ini . gementar rasa nya . my mind keep telling me that the kacak+hensem+sweet look doctor nak gak aku buat biopsy-yang-paling-aku-benci tu .

adoi . adoi . nak lari pon takleh . terpaksa hadapi . kata2 semangat dari kawan2 kejap je mai . masuk bilik doktor sume lari . ceih ! tu doktor bukan singa !

adoi . adoi . semnagat ilang . makan tak lalu . tidor tak lena . bila tak lena mula lah mengantuk .

ADOI . ADOI ! TAKUTNYE AKU ESOK !

sekian .

No comments: