tak suka buleh stop. maaf ya

26 December 2010

twin !

bismillah ~

haish pepagi macam ni memang banyak idea bebenor dan diluah-taipkan dalam blog . part yang paling best bile dalam tandas gosok gigi cucu eh cuci muka dan amek wuduk . haish x kusyuk aku amek wuduk !

cakap pasal pagi , biasa kalu mengantuk sangat lepas Subuh apa lagi panjat katil balik arr . haha . tapi tengok keadaan jugak . kalu takde keje tak panjat jugak . panjat benda lain . kereta .

dah dah . tah pape haku merepek ni .

oke , jom kupas pasal topik di atas .

sebelum ni aku memang teringin sangat nak ber-anakkan anak kembar . aku tengok macam comel je kembar2 ni . muka sama , nama nak sama . baju kasut bagai sume pasti si kembar nak sama dengan pasangan masing2 . pastu jimat masa beranak je dah ada dua orang anak . hehh ! gatal tol . pastu kan suami isteri masing2 dukung anak sorang satu . amboii nampak suwiitt gitew . tapi aku ade gak terpikir , "aku nak anak kembar , tapi ade ke keturunan aku ni kembar ? belah mak aku takde rase nye "

agak lama lah aku menyimpan 'keinginan' ini . and aku keep thinking adakah aku beroleh anak kembar ? berapa chances dia sume . aku baca dalam lama web sesawang cehh bersawang jee bahawa kalu ade keturunan kembar , insyaALLAH dapat lah anak kembar :) .

so , petang semalam balik kampung kejap ziarah Nenek . kebetulan Makcik sakit nak bersalin , tapi ade kat sepital lah . semalam sebelum balik Pakcik khabarkan kena belah plak . insyaALLAH sume berjalan dengan lancar . pastu bile dah balik kampung tu pepaham lah bila si anak jumpa ngan Ibu nya . amboi banyak ceritaaa ~ sampaikan cerita 7 taun lepas pon boleh dibincangkan . haha .

talking punya talking , aku hanya menjadi pendengar yang setia je . baru aku terperasan , aku terdengar bahawa arwah Abah aku mempunyai kembar , tetapi kembar perempuan . ya salam ! aku bukan lupa yang arwah Abah ada kembar , tapi tak perasan bahawa keluarlah satu kenyataan iaitu "aku ade keturunan kembar iaitu Abah ku sendiri" . haha punya laa selame ni tak terlintas di fikiran .

mungkin aku ni anak tunggal . tapi insyaALLAH . kalu berusaha mesti dapatkan . rasanya kalu Mak aku boleh beranak lagi lepas lahirkan aku , mungkin aku dapat adik kembar ? hehehe .

p/s : korang ada tak keturunan kembar ? mesti comel :)

No comments: