tak suka buleh stop. maaf ya

25 March 2011

meow , woof . cit cit . kok kok kok . etc . kau dan aku

bismillah .

semenjak dua menjak ni , tiap kali aku pegi melawat err berblogwalking (Inglish sikitt) blog2 kegemaran aku seperti KucingTerbiarDotCom , Sunyi Ingin Bercerita , Kakimotong,Com dan ade beberapa lagi yang aku tak sempat nak follow lagi kebanyakkannya meluahkan perasaan sedih terhadap orang yang tak reti bahasa hati bau busuk sampah tepi tandas awam 30sen . adooi .

kepada manusia yang tak-reti-bahasa-hati-bau-busuk-sampah-tepi-tandas , apsal kau nak sakit-sakit hati sangat ? apa berdosa besarkah kami sebagai pencinta haiwan (walaupun aku takde bela kucing dalam rumah!) untuk memberi perlindungan kepada haiwan-haiwan dalam donia ini ?



apahal ? tak cukup omel ke si Blacky ni ? kau buta hati !
aku rasa , dalam donia ni , binatang yang berkeliling rumah (fokus kucing , arnab dll yang seangkatan dengannya) tak comel ke ha ?? kau suka teddy bear lah , ape lah . tapi tak suka kucing dll . bukan ke diorang sama berbulu ?? kalau benda macam lipas , cicak boleh jugak masuk akal . aku pun geli gak . geli kat ulat bulu sebab kalau kena dia haruslah gatal . tapi haiwan yang punya bulu lain rasanya takdak gatal2 .

ah sudah lah . aku malas nak taip banyak2 . cuma satu je pesanan aku :

TAK SUKA KAMI PEDULI PASAL HAIWAN2 NI JANGAN NAK MENYEBOK LAH !! JANGAN NAK SAKITI HATI KAMI !! KAMI PON TAK PEDULIK PASAL KAU WOLANG !! DAN INGATLAH , SETIAP BALASAN JAHAT AKAN ADALAH 'GANJARAN'NYA . INGAT !! KITA HANYA MENUMPANG SAHAJA DI MUKA BOMI INI !!

sekian .

nota kaki : saya sayang omel Blacky . mish yu huk8 .

4 comments:

meowwmania said...

yup! kite takan patah semangat!!

hidup Animal Lovers!!

nEuR0 shEwAzni said...

haruslah kak !!!

tuchin said...

biar seribu org mcm org gila tu kita jgn patah semangat. biarlah apa org kata janji niat kita hanya membantu.. kan.. kan... cian kat kucing tepi jalan.. sob.. sob

nEuR0 shEwAzni said...

haruslah tuchin ! bako je orang macam tu !