tak suka buleh stop. maaf ya

07 March 2011

Pengalaman Berasaskan Sekolah 3

bismillah.

sebenarnya hari ni adalah hari Isnin , hari kedua aku kat Sekolah Kebangsaan Hamzah (1) . hari pertama tak sempat nak hapdet sebab terlalu sibuk wooh . hari pertama dah kena buat kerja sedikit . apa kerja aku ? aku dan rakan-rakan kena jalankan ujian saringan kepada murid tahun 3 . semua sekali ada ntah berapa tapi aku buat untuk dua orang .

sekolah ni sekolah gred A . sekolah bestari . so , segala kerja menggunakan ICT . hatta nak amek kehadiran just scan tag nama je . pastu nak surat menyurat semua pakai virtual (maya) . pergh . mana kau nak cari sekolah macam ni kat Kelantan ? kL tak yah cakap laa kan . semua ni sebab Guru Besar dia terer komputer . semua software buat sendiri sebab GB ade ijazah software komputer (aku taktau nak sebut) . amek kau . so pengajaran aku , tak kira cikgu baru atau cikgu lama kene terer lah bab2 ICT ni . takkan tau pakai Microsoft Word je kut ?

oke hari ni hari kedua , aku dah mula menjalankan soalan tugasan yang diberi oleh pihak IPG walaupun masih lagi blur . huhuhuh . soalan tah pape je atau aku yang tak paham soalan ?? aku pun tak tau . tapi hari ni aku dan rakan2 kene tolong cikgu buat soalan diagnostik untuk PROTIM . kesian la weyh . budak darjah 4 tapi masih lagi merangkak membaca macam budak darjah 1 . tapi apa boleh buat ???

ni aku on9 dekat library sebab buat ujian tu dekat sini . tapi diorang rehat sekejap , so aku curik masa untuk hapdet jap . kui kui kui .

apepon , selamat berPBS kepada rakan2 yang setat PBS ari ni (sekolah setat ari Isnin spt kL , Pahang , Johor dll)

No comments: