tak suka buleh stop. maaf ya

15 March 2011

program adik-adikku ?

apa ? urgh ni pendapat aku aje ok . sape2 tak setuju ikut suka kamu lah bukan undang2 pon . tau apa yang paling best tapi senang dalam dunia ni ? imaginasi . so . pepaham la ye . cakap sekolah tinggi2 kan .

program adik-adikku .sebenarnya program ni bagus . tapi aku taktau kenapa aku rase macam geli2 gitew dengan gaya perucapan budak2 tuh . chop !! aku bukan nak kondem program ni . tapi . tahle . rasa geli2 sikit .

aku lebih suka dengar perdebatan . rasanya itu lagi syok woh . bagi aku la . hey lain orang lain minat ye . takyah laa nak marah2 . cara penyampaian program tu bagus , ada bacaan ayat Al-Quran , ada iktibar . bagus sangat ! yang aku agak rasa euw nye cara nya panjang mendayu . aduh . geli .

malas aku nak taip panjang2 . kang ada yang memaki hamun . takmau aku kasi korang dosa free .

kih3 . tata

sekian .

p/s : dak pompuan yang kecik tu comel jugak .

No comments: