tak suka buleh stop. maaf ya

31 March 2011

ex balak aku dah tunang .

aku tersentak ! serius ini yang aku rasa . sebelum ni kami memang ada berhubung sebagai kawan dalam facebook . dan aku ada tanya bila nak tunang dan kawin . ku kata padanya , kalau tunag dan kawin sila ajak . yang paling penting masa kawen .

tapi tak ku sangka , semalam aku skodeng facebook dia . mataku tertancap pada seseorang ucap tahniah bertunang maaf tak hadir dekat wall facebook dia . apakah ?? dia tak bagitau pun nak tunang . mungkin sebab dia jarang dah tak bukak facebook .

ni gamba ex aku . aku letak gamba dia yang paling hensem . ahahah .


terus ku mesej pada salah seorang sepupunya . aku memang begitu . ketika dalam zaman bercinta dengan dia , aku memang mahu rapat dengan semua orang . hatta sepupu yang ku mesej itu masih lagi berhubung dan bermesra . yelah , aku putus dengan dia bukan dengan orang lain .

masih lagi dalam rasa tidak percaya . tapi aku rasa itu lebih baik untuk dia untuk aku . lagipun tiada untung aku bersama dengan dia . ahh sudah lah tu cerita lama .

apepon , aku harap dia bahagiakan tunang dia . jangan jadi macam kami dulu . harap dia dah berubah . sebenarnya dalam hati aku nak jumpa ngan dia sekali lagi . hello bawak balak aku sekali lah . hahah .

sekian .

No comments: