tak suka buleh stop. maaf ya

30 March 2011

Really dont understand people like this ! caharem .


Yeah , seperti tajuk di atas , aku memang tak paham orang macam ni . aku tak tau lah sama ada memang azali perangai semua manusia macam tu , atau hanya dia saja yang macam tu !

Sebelum bercinta , di awal perkenalan (lelaki suka kat pompuan) ambooiii tiap2 hari tanya khabar . pagi , tengah hari , petang , maghrib , malam , tengah malam sume kau sapu . kalau kita tak balas mesej sket , tak jawab tepon sekali , macam2 dia tanya kenapa . huh .

Pastu pastu cakap bunga2 . ambooii . 

assalamualaikum awak . awak sihat ? awak dah berakpest ? dah ? makan apa ? sedapnyeeee~ / belum ? kenapa tak makan lagi ? baiklah awak , jaga diri elok2 ya . assalamualaikum hehehe “

Huh . taking care lah sangat kan ..

Okei , pastu si wanita dah tertarik dengan cara pendekatan si lelaki . ouh !! romantik nya diaaa ~ hari2 mesej dan tepon tanya khabar . tak reply dah mula risau .

“assalamualaikum awak ! kenapa awak tak mesej saya ? / kenapa awak tak balas mesej saya tadi ? kenapa awak tak angkat saya call tadi ? awak oke ke tak ni ? saya risau lah”

Citpodah !

Pastu pastu si pompuan ni pulak kalu dah ada orang taking care bagai , mula lah jatuh sayang . dah memang pompuan ni sensitif . tengok bayi aww comel ! tengok teddy bear aww kiut ! tengok kucing aww manja ! mula lah rindu2 kat si lelaki kan . dah mula suka kan .

assalamualaikum awak . ape , awak teringatkan saya . aww . awak ni comel/suwit/gula lah . saya pun teringatkan awak ni . tu yang call / mesej ni . taip2 hari dok pikir pasal awal”

Pentipu !

Pastu mula mintak kapel lah kan . dah nampak si girl dah tertaik ehh tertarik dengan ‘keperibadian’ yang menyerlah umpama mentol lampu jalan tu .

“assalamualaikum awak . wakk , saya rasa saya tak boleh dah nak menipu diri saya . saya dah tak boleh tahan perasaan ini . saya takut awak terlepas dari mimpi saya . saya suka sangat kat awak . saya nak awak jadi peneman hidup saya . awakk , sudi tak awak jadi gilpren saya ?? APA AWAK !! TERIMA KASIH AWAK !! saya sayang awak . ye saya pun rindu awak . luv yu”

Tiap2 hari berkasih sayang . merajuk sikit call nyanyi lagu main gitar . sikit2 dating . hari2 jumpa pon tak jemu . ambooii ~ rela berkorban apa saja .

Putuihh ! dasar lelaki tanan tebu di bibir.

Dan beberapa lama dah kapel , si lelaki mula lah rasa “oh dia dah jadi milik aku so tak payahla aku nak susah payah tepon hari2 . dah ada dalam genggaman aku . takyah dah nak susah2 jerat” . mula lah jarang mesej , jarang call . jumpa pun nak tak nak .

Kalau macam ni perangai , kenapa awal-awal tadi bergedik nak mitak kapel , buat baik segala ? lepas dah dapat , tak jaga pulak . kau jenis tak bersyukur ke hape ??? jangan sampai gilpren ko dah FEDAP ngan kau , baru kau nak nyesal . waktu tu dah terrrrlambat !

Nota kaki : serius aku dah fedap ngan kau . sekarang ni suka hati kaulah . kau nak jaga ke taknak . aku malas nak pikir pasal kau lagi . bye .

No comments: