tak suka buleh stop. maaf ya

23 March 2011

saya adalah saya .

saya tahu lelaki suka pandang wanita cantik .


saya tahu saya tak lawa macam dia
sebab muka saya penuh jerawat .
takde jerawat !
penuh dengan jerawat batu .



saya tahu saya takpakai selendang belit2 wane wani macam dia .
sebab saya pakai tudung bawal warna krim sebar biasa je .


just wanna show her style , not her face .
one colour only .



saya tahu saya takpakai baju 'high class' macam dia .
sebab saya pakai baju tshirt hitam je .

jusr wanna show her style , not her face .

tshirt hitam bodoh je .



saya tahu saya takpakai heels macam dia .
sebab saya pakai selipar jepun warna putih je .
wegdes putih = lawa

selipar jepun putih = low class




 saya tahu dia pakai eyeliner macam kucing . mata galak
sebab saya pakai kaca mata je . nerd .

mata menggodaa~

nafsu pon boleh lari ketakutan gini .



saya tak kisah awak nak pandang dia . dia cantik . saya tak . memang lumrah kita suka tengok orang lawa . saya pun suka tengok lelaki taf dan macho .

TAPI BILA SAYA CAKAP DENGAN AWAK , TOLONGLAH BERI PERHATIAN 100% DAN UTAMAKAN SAYA DAHULU .

sape GF awak sekarang ni ? SAYA atau DIA ??

nota kaki : fuck off !

No comments: